Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2010 13:04 - Доброволната и принудителната диета
Автор: enzim Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1809 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.10.2010 13:05


От Тоня Братанова

imageЗа да сме красиви, ние жените правим какво ли не, но преди всичко гладуваме. Едно е обаче доброволно да се лишаваш от храна и съвсем друго природата да те накаже и да ти „забрани” полезни и вкусни неща. Аз винаги съм се ограничавала от шоколад, сладкиши, хляб и мазни неща, а от няколко години вече не мога да ям плодове и зеленчуци. Представяте ли си! Не стига че само тях си позволявах да хрупам, а сега вече и тях не мога! Представете си да сте взискателни към мъжете. Имате пълното право да не харесвате дебели, плешиви, космати, нечистоплътни или глупави мъже. Имате пълното право да харесвате само млади, атлетични и богати, с фино чувство за хумор, консервативно възпитание и способни на безгранична любов и загриженост към партньорката си. Представете си, че харесвате точно такива мъже, но те пък не ви харесват! Ужас! При мен е по абсолютно същия начин с храната. Не искам да ям торти, реванета и баклави. Не искам да ям хляб и колбаси. Не искам да прекалявам с месото. Искам да ям плодове и зеленчуци. Но те не ме искат. Изприщвам се от тях. Пробих си стомаха с всякакви хапчета против алергия – нищо не помага.

Наскоро обаче приятели, които живеят в чужбина, ми разказаха, че при тях в Германия открили някакви нови лекарства, които помагали. Казаха, че тези заболявания не били алергии, а просто отсъствие на определени ензими, което предизвиква същите реакции. Много хора си мислят, че са алергични и пият лекарства за това, а тези лекарства, естествено не им помагат, защото проблемът е друг. Тези нови лекарства съдържали именно онези ензими, които не достигат на организма и когато ги приемаш, можеш да си ядеш всичко това, което преди ти е причинявало страдание. Просто, но някой трябва да го открие. Учените били на мнение, че жените страдат от такива болести много по-често от мъжете, а като цяло болните от липса на ензими били много повече от алергичните. Тоест е твърде вероятно и моят проблем да е такъв. Приятелите ми обещаха да ми изпратят Фруктозин, за да опитам как ще ми подейства. Ако се почувствам добре, ще започна редовно да си го пия, но преди това ще си направя една огромна купа салата от айсберг, домати и авокадо и ще си я изям сама! Е, може да поканя за компания и някой от онези мъже – младите, красивите и умните…




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: enzim
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 281903
Постинги: 30
Коментари: 187
Гласове: 38
Архив